„Mnie niesie coś wiecznie, motorycznie i przed” czyli od miasteczka Dalajlamy przez Himalaje – spotkanie z Alicją

Wyruszyłam do Indii bez planu, ani daty powrotu z jedną myślą, że chcę na własne oczy zobaczyć Himalaje. Przez trzy miesiące zdawałam się na kaprys przypadku, a mojej drodze towarzyszyło najczęściej powtarzane w Indiach zdanie: „Madame, everything is possible!”

Zapraszam na pokaz slajdów z mojej trzymiesięcznej, samotnej podróży po Indiach i Nepalu. Odbędzie się on 10.04 (tj. w środę) o godzinie 19:00 przy Celnej 10.

Opowiem między innymi o tybetańskich,buntowniczych, dzikich tańcach, nocnych podróżach hinduskimi autobusami, himalajskich przełęczach, nepalskich wioskach i oświadczynach buddyjskiego mnicha.

zdjęcie zdjęcie (3)

Skomentuj

